Marksman rifles

Список

SKS

  • Пуля летит со скоростью 800 м/с;
  • Урон 55.6;
    • В броне 1 уровня — 38.9;
    • 2 — 33.3;
    • 3  — 25;
  • В голову без шлема — 124.5;
    • Шлем 1 уровня — 87.1;
    • Шлем 2 — 74.7;
    • Шлем 3 — 56;
  • Патроны калибра 7.62mm, в обойме 10, всего — 500.

Что можно повесить:


  • Глушитель для тихой стрельбы, пламегаситель и компенсатор;
  • Любые виды магазинов;
  • Подставка;
  • Любое цевье, что есть в игре;
  • Все возможные прицелы — от коллиматора до 15х.

У SKS довольно сильная отдача, компенсировать которую лучше всего обвесами. Также низкая скорость пули заставляет стрелять перед противником, что довольно тяжело, если тот находится от вас на большом расстоянии.

Но урон неплохой — если научиться убивать из этой винтовки, то она станет грозным оружием на последних стадиях игры. Найти можно только в аирдропах.

Mini14

  • Из ствола пуля вылетает со скоростью 990 м/с;
  • Урон — 48.3;
    • Броня 1 — 33.8
    • 2 — 28.9;
    • 3  — 21.7;
  • Без шлема — 108.1;
    • Шлем 1 — 75.6;
    • 2  — 64.8;
    • 3  — 48.6;
  • Калибр патронов 5.56mm, в обойме 20, всего 500.

Повесить на этот ствол можно:

  • Пламегаситель, чтобы не бы видно вспышки, глушитель и компенсатор — помогает с разбросом;
  • Все виды обойм;
  • Любой прицел — от самого обычного до максимального в 15х.

Отличная винтовка, которую можно отыскать на карте. Стреляет почти без отдачи, шикарный урон выносит всех и вся, а скорость пули позволяет целиться прямо в арбуз противника. Одна из лучших марксманских винтовкок в ПУБГ.

ВСС Винторез

  • Скорость снаряда — 300 м/с;
  • Урон — 43;
    • 1 левела — 30.1;
    • 2 — 25.8;
    • 3 — 19.3;
  • В голову — 96.3;
    • 1 — 67.4;
    • 2 — 57.8;
    • 3 — 43.3;
  • Стреляет самыми расхожими патронами 9mm, в обойму влезает десять патронов, в сумку — все 500.

Можно повесить:

  • 6 разных обойм;
  • Подщечную подставку;
  • На оружии уже есть прицел 4х и глушитель — снять их не получится.

Неплохой вариант, если ничего круче под рукой нет. Минимальная отдача и целый вагон патронов — это плюс. Минус в том, что в обойме лишь десять зарядов, которые расходуются крайне быстро. Для более точной стрельбы включайте режим одиночной стрельбы.

Mk14 EBR

  • Скорость пули — 853 м/с;
  • Урон — 64;
    • 1 — 44.8;
    • 2 — 38.4;
    • 3 — 28.8;
  • В голову — 143.3;
    • 1 — 44.8;
    • 2 — 38.4;
    • 3 — 28.8;
  • Использует боеприпасы 7.62mm калибра, в обойме десять штук, в карманы влезает 500.

Что можно повесить:

  • На ствол — что угодно: глушитель для более скрытных игроков, пламегаситель и компенсатор;
  • Все обоймы;
  • Подставка под щечку;
  • Прицелы на любой вкус.

Машина смерти. Если увеличить обойму до 20 патронов, то можно выносить всех в ближнем бою, просто зажимая курок на автоматическом режиме. Никто не запрещает сидеть в кустах и тихо уничтожать противников. Одна беда — найти эту красоту можно только в дропах.

SLR в PUBG

  • Скорость пули — 840 м/с;
  • Урон — 60.90;
    • 1 — 42.60;
    • 2 — 36.50;
    • 3 — 27.40;
  • В голову — 136.3;
    • 1 — 95.4;
    • 2 — 81.7;
    • 3 — 61.3;
  • Использует боеприпасы 7.62mm калибра, в обойму можно вместить десять патронов, в рюкзак — 500.

На данный ствол можно надеть:

  • Любой вид прицела;
  • Шесть видов магазинов;
  • Подставку под щеку.

Британская полуавтоматическая марксманская винтовка SLR в PUBG. Неплохой выбор, особенно с расширенным магазином на 20 патронов.

QBU в PUBG — характеристики

  • Скорость снаряда — 945 м/с;
  • Урон — 50.40;
    • 1 — 35.20;
    • 2 — 30.20;
    • 3 — 22.60;
  • В голову — 112.80;
    • 1 — 78.90;
    • 2 — 67.60
    • 3 — 50.70;
  • Патроны 5.56mm калибра, в обойму можно вместить десять штук, а носить с собой — 500.

На данный ствол можно надеть:

  • Любой вид прицела;
  • Пламегаситель, глушитель или компенсатор;
  • Любой из шести видов магазинов.

Оружие, которое можно найти только на карте Санок. Создана китайцами. У нее есть две ножки, которые раскладываются, когда персонаж лежит на земле — это заметно снижает отдачу.

Trivia

  • The Marksman is very similar to the Halo franchise’s Battle Rifle, which also fires 3-round bursts and features a telescopic sight.
  • In Resistance: Burning Skies, the Hunter bears close similarities to the Marksman.

Resistance 2

  • There is a glitch in Orick during Competitive mode where you can shoot straight down and «ride» the electric burst up as if you’re «flying».
  • The yellow LED indicator on the weapon helps to determine its current ammo status: bright yellow for full capacity, orange for medium to semi-low and red for empty.
  • If you get a «Head Shot» with this gun in Co-op you get the ribbon award «Sweet Dreams».

Resistance 3

  • In the «Follow Capelli» trailer, bullet casings can be seen coming out of the Marksman. This does not happen in the final game.
  • On the final run inide the Terraformer, Joseph changes from any weapon currently equiped, including the Marksman itself, to the level 1 Marskman regardless whether it is upgraded or not.

MK2 Carbine

The MK2 Carbine is one of my favourite weapons for regular Modern Warfare multiplayer modes, but when players are going around with 250 health in Warzone, what is the point of a Carbine, ever?

Your priority with a sniper or DMR is delivering the maximum amount of damage in the lowest number of shots – and compared to the Crossbow or Kar98k, the Carbine just can’t stand up to scrutiny in Warzone. And the slight buffs it received in the most recent patch (slightly higher movement speed and slightly better damage dropoff values) don’t come close to raising it from the bottom spot in our DMR tier list.

And there you have it! Hopefully now you’re a master of the Warzone Marksman Rifles arsenal, and you’re ready to put your newfound knowledge to the test. But in case you’re still hungering for tips and stats, be sure to check out our other Warzone guides below!

Call Of Duty: Warzone guide series

  • Best Warzone loadout — the very best loadouts and perks in Warzone.
  • Warzone weapon stats — the definitive Warzone weapon stats guide.
  • Best guns in Warzone — learn about the guns dominating the Warzone meta.
  • Best AR in Warzone — a guide to Assault Rifles in Warzone.
  • Best SMG in Warzone — a guide to SMGs in Warzone.
  • Best LMG in Warzone — a guide to LMGs in Warzone.
  • Best Sniper in Warzone — a guide to Sniper Rifles in Warzone.
  • Best Marksman Rifle in Warzone — a guide to Marksman Rifles in Warzone.
  • Best Shotgun in Warzone — a guide to Shotguns in Warzone.
  • Best AN-94 Warzone loadout — the best loadout we’ve found for the AN-94.
  • Best ISO Warzone loadout — the best loadout we’ve found for the ISO.
  • Warzone Akimbo — Warzone’s Akimbo perk explained.
  • How to play Call Of Duty: Warzone — a primer on the main features of Warzone.
  • Call Of Duty Warzone tips — top tips for winning in Warzone.
  • Warzone map locations — a guide to the enormous Verdansk map.
  • Warzone how to land fast — the best method for landing quickly in Warzone.
  • Call Of Duty: Warzone Buy Stations — how to use Buy Stations.
  • Call Of Duty: Warzone Gulag — a guide to the Gulag in Warzone.
  • Call Of Duty: Warzone Solos tips — tips for surviving without any teammates.
  • Warzone Bunker locations — Keycards, Bunker 11, and the Nuke event explained.

DescriptionEdit

The AR Marksman is a select-fire rifle issued to elite Nazi personnel in 1960. Visually, it resembles the standard Assault Rifle 1960, though internally it is fundamentally different, and uses an additionally unusual form of ammunition. While in its default configuration, the AR Marksman fires high-caliber rounds semi-automatically while the weapon’s barrel is at full extent and the scope is available for use. As a marksman rifle, this weapon is the best ranged choice in The New Order, despite the rather low scope magnification by sniper standards. A direct headshot is often enough to kill any standard enemy instantly.

When upgraded, the weapon can also be switched to become a fully-automatic plasma rifle. Upon switching modes, the scope swivels off its base to the right hand side of the rifle revealing an energy meter and the barrel retracts. In this mode the AR Marksman behaves similarly to a weaker LaserKraftWerk, and drains battery power just as quickly. The configuration is first encountered on the Nazi Lunar Base, where it is used extensively by the installation’s staff; Lunar AR Marksmen cannot be switched to normal operation. The AR Marksman in plasma rifle mode is vulnerable to Tesla Grenade explosions, which can drain its battery instantly.

AR Marksmen are rare finds during gameplay and their ammunition rarer, so careful use must be planned ahead of time if the weapon is to be fielded. Dual-wielding the weapon in the default configuration is very wasteful as a result, though much less so in plasma mode due to the overly abundance of power nodes during the late stages of the game.

Примечания[править]

  1. Военный лётчик-снайпер — военный лётчик 1-го класса, имеющий повышенный налёт на всех типах самолётов (вертолётов) и выполнивший определенное количество полетов на боевое применение подряд с оценкой «отлично».
  2. Наблюдение за местностью в любой оптический прибор ведёт к усталости глаз, поэтому сам снайпер наблюдает местность «открытым глазом», а наводчик — через бинокль. При нахождении цели наводчик вычисляет расстояние, скорость, направление движения, силу и направление ветра, после чего передаёт эту информацию снайперу. Обычно наводчик вооружен автоматическим оружием на случай непосредственного огневого контакта с противником, а также помогает таскать «орудие труда», вес которого доходит до 12-15 кг.
  3. Хотя, без этого навыка снайпер обойтись никак не может
  4. Снайпер слишком ценен для «одноразового» использования, да и поесть, попить и справить нужду желательно в сторонке. Именно поэтому байка о финнах, стреляющих с дерева, — это именно байка: с дерева нельзя быстро спуститься даже по веревке, и после первого же выстрела незадачливую «кукушку» срежут пулеметом. Впрочем, доля истины в байке есть: дерево отличная наблюдательная позиция.
  5. Тогда у снайпера не будет бликовать прицел и солнце не будет слепить глаза, а у врагов — наоборот.
  6. В мемуарах снайпера ВМВ есть момент, когда он трижды стрелял через реку по немцам и трижды промахивался. Оказывается, воздух над водой холоднее, и на это надо брать поправку.
  7. В наше время есть мобильные приложения для стрелков, куда можно просто забить данные и получить нужные поправки.
  8. Если рядом есть пехота, то обычно просят пулеметчика пострелять в сторону врага, чтобы скрыть выстрел винтовки.
  9. Аналогичные слухи ходили и про Леонардо да Винчи, но выстрел Челлини был задокументирован очевидцами.
  10. От прочих винтовок она отличалась тем, что пуля была меньше калибра ствола и заворачивалась в промасленную кожу. Из-за этого повышалась точность и свинец не забивал нарезы.
  11. И получают закономерную ненависть своих и чужих. Снайперов не берут в плен, а если и берут, то стараются калечить им руки, чтобы они не вернулись к своему смертоносному занятию после обмена пленными.
  12. Что, на самом деле, является скорее мифом, чем правдой. Причины банальны — бой суть дело непредсказуемое и не всегда можно гарантировать, насколько тяжёлым будет то или иное ранение, и выведет ли оно бойца из строя. Автор правки видел, как люди с многочисленными пулевыми ранениями груди давали отпор обидчикам, попутно заливая пол кровью.
  13. Например, основным снайперским вооружением в 50-х годах стали полуавтоматические винтовки, вроде М21 и СВД, предназначенные именно для снайперской поддержки войск, а винтовки с продольно-скользящим затвором довольно быстро были выведены из эксплуатации
  14. Вообще невысокий рост — это для снайперов скорее плюс по понятным причинам.

SKS

The SKS is everything you ever wanted to EBR-14 (or indeed the FAL) to be. Fast-firing and hard-hitting, the SKS has a ludicrously inflated headshot multiplier compared with most Warzone guns, making it hard to go up against a confident and accurate SKS-wielder at longer ranges.

As with all Marksman Rifles, I’d contend that having an SKS simply isn’t as viable as going the whole hog and picking up an HDR or an AX-50. But the SKS is about as close as you can get to viable with a traditional DMR. It hits hard and fast (like Brannigan’s Law), and its low recoil ensures you are able to punish players who don’t take cover quickly enough.

Performance

Grand Theft Auto Online

The Marksman Rifle Mk II slightly improves over the regular Marksman Rifle in damage (from 65 to 75), with the same rate of fire. It also retains its +39% damage against players, as well as the overperforation ability (that can hit an enemy through one or several others).

With the heavy barrel applied, long-range damage falls to 50% of point blank damage (as for other Mk II weapons) instead of 30% for most weapons. This gives more potential at dealing with targets at around its maximum range of 1,000m.

It is possible to replace the default fixed-zoom sniper scope with a red-dot scope. This no longer gives a sniper aim, but a regular weapon aim, transforming the weapon into a combat rifle that outranges most weapons. It is a tradeoff of long-range accuracy and target spotting, for situational awareness and close-and-mid-range aiming. Its auto-aim range seems to be lower than most assault rifles (likely as a result of gameplay balance or shared data with the other sniper rifles, despite not having standard aiming). When used in covers, the weapon may experience a slight fire rate boost, firing 2-3 bullets quickly.

The weapon has access to the following ammo types:

  • Tracer rounds, which only have an aesthetic effect. A tracer round is shot every three bullets, with the last two being also tracer rounds. Overall capacity is 320 rounds (40 magazines).
  • Incendiary rounds, which have higher chances of setting enemies on fire, though not 100%.
  • Armor Piercing rounds, which increase damage over armored targets. This helps at taking out armored enemies easily, increasing the weapon’s overall effectiveness.
  • Full Metal Jacket rounds, which improve damage over vehicles and can penetrate bullet-resistant windows. This can be useful against unarmored vehicles and aircraft in general, though it is rather limited due to the low ammo capacity.

Note that specialized ammo magazines have a reduced capacity of 5 rounds, with an overall capacity of 80 rounds (16 magazines).

GTA Online Overview

Weapon Statistics — Grand Theft Auto V
Damage(per shot) Fire Rate Range(m / ft) Ammo Specifications/Capacity Reload Mechanism Reload Speed
Weapons.meta
37.5 (60)

56.375104.3

0.3 1000 / 3281 8 N/A N/A
In-game Statements / Markings
N/A N/A N/A N/A N/A N/A
Observed
N/A N/A Cannot be determined 5-round standard magazine (Specialized ammo)

8-round standard magazine (Standard/Tracer ammo) 16-round standard magazine (Extended Clip)

Charging handle N/A
Rockstar Games Social Club
Damage

70%

Fire Rate/Speed

40%

Accuracy

80%

Range

90%

Clip Size

10%

Метауровень 3Править

22000  или купить за . Для приобретения всех обвесов на данном метауровне понадобится 6  (30000 ).

SOCOM Monster Silencer

Стоимость: 1

ПБС Monster слабо влияет на урон, но существенно уменьшает точность.

Точность -5
Отдача −1
Убойность −8%
Пробиваемость −8%
Мобильность −4
Эфф. дальность -8%
Дист. слышимости -40%

Коллиматорный прицел Mepro 21

Стоимость: 1

Коллиматор фирмы Meprolight, изначально разработанный для израильских автоматов Tavor.

Точность +3
Отдача −1
Мобильность −4

Коллиматорный прицел Mepro MOR

Стоимость: 2

Штурмовой пулеметный коллиматорный прицел

Точность +3
Отдача −3
Мобильность −5

Коллиматорный прицел Кобра


Стоимость: 2

Экспортный вариант коллиматора ЭКП-1С-03.

Точность +1
Отдача −3
Мобильность −3

TriviaEdit

  • When taking cover, the reticle will reach max accuracy faster, and gains a stability and accuracy boost.
  • If the player performs a melee hit while holding a Marksman Rifle in Tom Clancy’s The Division 2, the agent will perform a punch with their right hand while holding the weapon with their left hand.
Weapons in Tom Clancy’s The Division
Assault Rifles
ACR  •  AK-47 (Warlord)  •  FAL  •  M4 (Liberator)  •  POF P416SCAR-L (Caduceus)  •  G36  •  Bullfrog  •  Urban MDR
Light Machine Guns
L86 LSW  •  M60 (Hungry Hog)  •  RPK-74 (Pakhan)  •  M249 B  •  MG5  •  Big Alejandro
Marksman Rifles
M44  •  M1A (Historian)  •  M14  •  SRS  •  SCAR-H (Tenebrae)SVD  •  M700  •  The Devil’s Heel (Devil/Heel)
Submachine Guns
T821 (Midas)  •  MP5  •  MP7  •  Vector  •  SMG-9 (Hildr/Eir)  •  AUG A3PP-19  •  UMP-45  •  Thompson M1928 (Tommy Gun)  •  The House
Shotguns
Double Barrel Sawed Off (Defiler)  •  Double Barrel Shotgun (Cassidy)M870  •  SASG-12 (Medved)  •  Super 90  •  Showstopper
Sidearms
586 Magnum  •  M1911 (Centurion)  •  M9 (Damascus)  •  PF45Px4 Storm  •  X-45  •  93R  •  Rhino (Golden Rhino)

Kar98k

The Kar98k is the best Marksman Rifle on offer at the moment in Warzone – which is to say, it’s the DMR that bears closest resemblance with the one-shot kings of Modern Warfare, the HDR and AX-50 Sniper Rifles. The Kar98k is the only traditional DMR that can deal a one-shot headshot at any range, and its chest damage is actually noticeably higher than even the HDR and AX-50.

Where the Kar98k falls down is its poor bullet velocity over longer distances. Fortunately, you can go a ways towards fixing this by affixing the largest barrel and a Monolithic Suppressor onto the gun. Now you have an accurate, reliable, silent DMR that seriously reduces the viability gap between Marksman Rifles and Sniper Rifles.

Comments

Comment by 6046

The amazingly tight damage range and high DPS on this bow makes me wonder how many other hunters I’m going to see in TBC farming Thrallmar rep for this bow…

Comment by Omnistegan

A full 13 DPS more than Soulstring… Certainly impressive. It’s too bad we can’t start building our reputation until we get into the beta however. Same model as the Ancient Bone Bow, nice choice, always was a nice model in my opinion.

Comment by Dain

The old Ancient Bone Bow had the same incredibly tight dmg range before they changed it, and was much loved for it due to its consistency.This seems to represent the re-incarnation of a classic 😛

Comment by 18703

Already revered! =P Just got my key to the Shattered Halls, and it’s time to get to work. Anyone know if there is a way to gain substantial faction beyond revered outside of doing Shattered Halls? I love running instances, but I would like to at least be making progress while the other people on the server are getting to 70. Side note: Get revered and get the Blackened Spear! I just got mine and a +70 AP enchant. Very Very nice.Link to Blackened Spear = http://www.wowhead.com/?item=29167

Comment by 18117

Correct me if I’m wrong, but wouldn’t this qualify as probably the best ranged weapon for hunters in the game at the moment?

Comment by wolfbane

I have yet to set foot inside Shattered Halls but I intend to get to at least revered for the polearm until I get my hands on the Sonic Spear.Got to wondering what the average reputation ganied for running a full Shattered Halls run is? I assume the rep for killing stuff will stay the same all the way through revered like with other places it seems?Trying to get a feel for just how many runs I’m looking at to get this bow, approximently.

Comment by Schwarzkopf

This bow is one of the best non-Karazhan epics in the game, matched only by the Wrathtide Longbow http://www.wowhead.com/?item=29351 from Heroic Steamvault. For a while I’d been using Valanos’ Longbow http://www.wowhead.com/?item=31303 as it was one of the best non-epics in the game. I managed to do Shattered Halls up to Revered for the Blackened Spear http://www.wowhead.com/?item=29167 (which I replaced with a Sonic Spear http://www.wowhead.com/?item=27903 some time later).After that, I did Heroics and more Shattered Halls until exalted. My guild is in Karazhan but we’ve yet to see a ranged weapon drop from the Huntsman or the Opera so I went ahead and bought it. I haven’t looked back.

Comment by 49628

Best way to get exalted fast is run Heroic Ramparts its a quick instance, and get a thrallmar favor to increase rep gained by 25% not sure if alliance have the same maybe a honor hold favor or something but either way it will get u exalted fast.

Comment by Valoras

alright I’ve got a silly question here.. Aparently this bow is only accesable by Horde players.. so tell me then, Why is the Only screen shot one of a Nightelf wielding it in Ironforge?

Comment by Valoras

I think the reason people are getting confused by what faction this Bow is available to is because the Only pic of it on this site has a Night Elf equiping it.To be specific, No.. Alliance Can not get this bow. The screen shot was most likely taken by a player on a Private Server. Its rather interesting that the Moderators here haven’t noticed that yet.

Comment by blupache

Another alternative to this bow is now the Crystaline Crossbow from Ogri’la exalted rep.The Ogri’la rep will be significantly easier to grind — no more running shattered halls till you’re blue in the face — but you trade in the +22 AP on this bow for +16 stam on the Ogri’la crossbow & get a weapon with lower top end damage (but higher bottom end damage).Plus the Crystaline Crossbow looks like a bulimic purple anchor, whereas this bow looks quite cool IMO.Personally I’ll be going with the Gryo-Balanced Khorium Destroyer tho — another comparable option for non-raiding/pvp characters, plus I’d rather blow a boatload of gold than do another rep grind to exalted on a farming character.

Comment by 66520

The notes on the screenshots state that it is the Ancient Bone Bow from Scholomance — it happens to look identical to the Marksman’s Bow.Presumably everybody who gets exalted with Thrallmar has a better bow, so nobody’s taking pictures of it.

Comment by Painreaver

The reason why the Alliance have a gun and Horde a bow is in my opinion because dwarfs have a +1% crit with guns racial and trolls have +1% crit with bow racial.

Comment by 71213

rogues/fury warriors should get this weapon for the stats. Not many other ranged weapons outside 25 mans will have the pure dps stats that this bow has.

Comment by 73181

This bow lasted me quite a while until http://www.wowhead.com/?item=28772 finally dropped for me… but yeah it was hard to give up being that it is the best looking weapon in game imo.

По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕСОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «МАРКСМАН»По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС7718536640

О компании: ООО «МАРКСМАН» ИНН 7718536640, ОГРН 1057746087431 зарегистрировано 25.01.2005 в регионе Москва по адресу: 107076, г Москва, улица Богородский Вал, 6 1. Статус: Ликвидировано. Размер Уставного Капитала 10 000,00 руб.

Руководителем организации является: Генеральный Директор — Тихонова Елизавета Георгиевна, ИНН . У организации 1 Учредитель. Основным направлением деятельности является «».

Статус: ? Ликвидировано

Дата регистрации: По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

? По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС 25.01.2005

Дата ликвидации: 17.11.2014

ОГРН  ?   1057746087431    присвоен: 25.01.2005
ИНН  ?   7718536640
КПП  ?   771801001

Юридический адрес: ? По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС 107076, г Москва, улица Богородский Вал, 6 1 получен 25.01.2005 зарегистрировано по данному адресу: По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС Руководитель Юридического Лица ?По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС Генеральный ДиректорПо данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

Тихонова Елизавета Георгиевна

ИНН ?

По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

действует с По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС 10.11.2008

Учредители ? () Уставный капитал: По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС 10 000,00 руб.

Тихонова Елизавета Георгиевна По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС 10 000,00руб., 10.11.2008 , ИНН

Основной вид деятельности: ?По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС 74.5

Дополнительные виды деятельности:


Единый Реестр Проверок (Ген. Прокуратуры РФ) ?

Реестр недобросовестных поставщиков: ? По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

не числится.

Налоговый орган ? По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС Инспекция Федеральной Налоговой Службы № 18 По Г.москве Дата постановки на учет: По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС 25.01.2005

Регистрация во внебюджетных фондах

Фонд Рег. номер Дата регистрации
ПФР  ?   087407031001 По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС 01.03.2005

Финансовая отчетность ООО «МАРКСМАН» ?

В качестве Поставщика:

,

на сумму

В качестве Заказчика:

,

на сумму

По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

Судебные дела ООО «МАРКСМАН» ?

найдено по ИНН: По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

найдено по наименованию (возможны совпадения): По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

Исполнительные производства ООО «МАРКСМАН» ?

найдено по наименованию и адресу (возможны совпадения): По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

По данным портала ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС

Лента изменений ООО «МАРКСМАН» ?

Не является участником проекта ЗАЧЕСТНЫЙБИЗНЕС ?

Примеры

  • Австралия Австралия:
    • F88S Austeyr — калибром 5,56×45 мм и расширенным оптическим прицелом. Выдаётся одному стрелку на отделение.
    • На основе AR-15:
      • SR-25 — под патрон 7,62×51 мм НАТО;
      • HK417 — снайперский вариант штурмовой винтовки HK417 под патрон 7,62 мм. Использовалась вместо F88S в Афганистане.
    • Mk 14 EBR — в ограниченном использовании.
  • Австрия Австрия: (5,56×45 мм) — версия Steyr AUG с более длинным и тяжёлым стволом и 6-кратным прицелом.
  • Великобритания Великобритания:
    • L129A1 (7,62×51 мм) имеет ствол SR-25 и прицелы ACOG с 6-кратным увеличением, была разработана компанией Lewis Machine and Tool Company для действий в Афганистане;
    • L86A2 LSW (5,56×45 мм).
  • Германия Германия:
    • (7,62×51 мм) — представляет собой модифицированную версию HK G3;
    • HK417 (7,62×51 мм).

PSL (слева) и СВД (справа) иракской армии

  • Израиль Израиль:
    • Армия Обороны Израиля ранее использовала Galatz (7,62×51 мм) в качестве марксманской винтовки. Galatz является вариантом штурмовой винтовки Галил.
    • M4A1 (5,56×45 мм) используется как винтовка марксмана, оснащается дополнительно сошками Harris и оптическим прицелом Trijicon ACOG.
    • STAR-21 Tavor — вариант штурмовой винтовки TAR-21.
  • Индия Индия:
    • СВД (7,62×54 мм R);
    • Различные варианты винтовок семейства INSAS адаптированных под задачи марксманской винтовки;
    • IMI Tavor TAR-21 и IMI Galil — используются индийским спецназом в качестве марксманских винтовок.
  • Ирак Ирак: Табук (7,62×39 мм) — на базе югославского автомата Застава М70.
  • Канада Канада: канадские войска используют винтовки C7CT и C8CT, основанных соответственно на винтовках C7 и C8.
  • КНР КНР: QBU-88 (5,8×42 мм) — самозарядная винтовка для ведения огня на дистанции, превышающие прицельную дальность стандартного автомата.
  • Норвегия Норвегия: HK417 (7,62×51 мм).
  • Португалия Португалия: HK G3 (7,62×51 мм).
  • Россия Россия:
    • СВД (7,62×54 мм R) — снайперская винтовка Драгунова стала первой в истории марксманской винтовкой современного типа;
    • СВДС (7,62×54 мм R) — складной вариант СВД для воздушно-десантных войск;
    • СВУ (7,62×54 мм R) — укороченный вариант СВД с системой булл-пап.
  • Украина Украина:
    • СВД (7,62×54 мм R);
    • СВДС (7,62×54 мм R)
  • Румыния Румыния: PSL (7,62×54 мм R) — винтовка на базе РПК, внешне схож с СВД, хотя винтовки имеют между собой мало общего.
  • Сербия Сербия: Застава М91 (7,62×54 мм R) — винтовка на основе Автомата Калашникова.

Морские пехотинцы с M14 DMR

Морские пехотинцы США с Mk 12 Mod 1 Special Purpose Rifle

  • США США:
    •  — самозарядная снайперская винтовка, в 2010 году принятая на вооружение сил Командования Специальных Операций США (US SOCOM).
    • Марксманские винтовки на базе M14:
      • Mk 14 Enhanced Battle Rifle (7,62×51 мм) — используются армией и SEAL;
      • M14SE Crazy Horse (7,62×51 мм) — используется в 101-й воздушно-десантной дивизии и 2-й пехотной дивизии армии США;
      • M39 Enhanced Marksman Rifle (7,62×51 мм) — используется Корпусом Морской Пехоты США, заменив собой . С 2012 года заменяется на M110 SASS;
    • Марксманские винтовки на базе M16 и AR-10:
      • SDM-R (5,56×45 мм) — используется армией в ограниченном количестве;
      • SAM-R (5,56×45 мм) — используется морской пехотой, заменив собой Mk 12 Special Purpose Rifle;
      • Mk 12 Special Purpose Rifle (5,56×45 мм) — используется SEAL и рейнджерами;
      • HK416A5 с длиной ствола 505 мм;
      • SR-25 (7,62×51 мм) — используется морской пехотой, SEAL и армией;
      • Colt Model 655 and 656 — предшественник марксманских винтовок на основе М16;
      • M110 SASS (7,62×51 мм) — используется армией и КМП.
      • R11 RSASS (7,62×51 мм)
  • Финляндия Финляндия: Valmet M-78/83S (7,62×51 мм) — марксманская винтовка на основе Valmet M-78
  • Филиппины Филиппины: Marine Scout Sniper Rifle — марксманская винтовка производная от М16.
  • Франция Франция: (5,56×45 мм).
  • Чили Чили: FD-200 (7,62×51 мм) — представляет собой вариант .
  • Югославия Югославия: Застава М76 (7,92×57 мм) — винтовка на базе автомата Калашникова.
  • Япония Япония: Type 64 (7,62×51 мм).

Weapon Types Edit

Marksman Rifles are separated into two types: bolt-action and semi-automatic.

Bolt Action Edit

Bolt Action rifles have high damage, high stability, and a far range, however they have a low magazine size (usually around five to seven rounds) and a low rate of fire. This is a good weapon type for support agents, as the high damage but slow reload speeds requires the user to stay farther back from the action, picking off enemies.

Depending on which rifle the player has, and which variant he/she has, the weapon can be reloaded bullet-by-bullet, by stripper clip, or by magazine.

Semi-Automatic Edit

Semi-Automatic rifles are fed bullets via magazine (with a decent number between 10 and 15), have a quicker reload time, and higher rate of fire; however it has a slightly shorter range than the bolt action and has half the damage to enemies. This is a good weapon type for frontline agents, as the high output and quick reload speeds are perfect for direct combat.

In Tom Clancy’s The Division 2, there are two semi-automatic Marksman Rifles, the SVD and the MK20 SSR.


С этим читают